I'm back!

Har kommit hem nu! Jag och Anna var borta på backaplan och gick runt i butiker och kollade på roliga saker. Sedan åt vi McDonalds innan vi gick till Triumf glasscafé och köpte godis. Sedan åkte vi in till nordstan och gick runt en stund innan vi gick och satte oss på centralen för att vänta på Eskil och Annas pojkvän (: Sedan åkte Anna och hennes pojkvän hem och jag satt kvar och snackade i typ 50 minuter innan jag hoppade på min buss. På bussen satt det ett antal onyktra killar/gubbar/män (kalla dem vad du vill) som skränade en del. 
En av dem ubrister högljutt; GÄNGA!
En man bakom, som är full säger; Om du inte vänder dig om och håller käften så slår jag in näsan på dig!
Killen; Jag tror han där bakom är lite sur...!

Senare på busstationen i Kungälv går killen och hans kompis och frågar efter tändare. Killen går fram till mig, lägger armen om min axel och frågar; Har du tändare? 
Jag; Öh... nej!?
Sedan gick han vidare...
Det var jätte äckligt och hemskt. 
Och sedan kom bussen och jag kunde åka hem! (:

Kommentarer
Postat av: E.JR

KLABBE!!! ;O

2009-10-28 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0