Internetlös

Igår vid tretiden slog blixten ner i en telefonstolpe så modemet i mitt rum exploderade. Jag låg och sov (vilade eftersom jag var trött) när hela rummet lystes upp samtidigt som det small. Jag for upp som ett skott ur sängen och drog ur alla sladdar som satt i vägguttagen. När jag kom till modemet kände jag att det luktade bränt och den var svart. Darrade som ett asplöv en bra stund efteråt. Sedan öppnade jag modemet och kunde se att det hade "exploderat" på fyra ställen. Inget internet på ett tag för mig då...

Nu sitter jag i skolan och väntar på nästa lektion som är bibelkunskap. Har haft två håltimmor idag (från Domkyrkan och Historian) så jag har inget bättre för mig än att sitta vid datorn samtidigt som de andra också leker vid datorerna. Efter skolan ska jag träffa en kompis (:

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0