Kan någon vettig människa tro på Gud?

Har precis slutat skolan och sitter på bussen hem. Temadagen tycker jag har varit bra och intressant. Det var en man som skulle "bevisa" att det finns en högre makt, och att det inte går att bevisa att det inte finns en högre makt. För mig var det intressant att få höra de olika argumenten om varför Gud finns. Det finns trotsallt inte bevis mot att han inte finns.
När jag kommer hem ska jag försöka plugga lite kemi och matte. Och franskan finns till hands om jag har tråkigt.
Igårkväll satt jag och pratade med Anna i ca en timme och jag har upptäckt att jag saknar henne så mycket Vi måste träffas snart, eller åtminstone prata igen!

Ett tips till er som älskar vacker musik; Yiruma - River Flows In You. Den är så underbart vacker! Jag grät nästan första gången jag hörde den. Kanske för att många påstod att den låten skulle varit med i Twilight som Edwards låt till Bella. Kanske har den stämpeln gjort att låten blir så mycket bättre än vad den är. Men jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0