Mattias Klum

Jag klarade den förbannade fysikuppgiften! Satt i princip hela dagen igår för att kunna lösa den. Det visade sig att jag hade fel inställning på miniräknare så att svaret blev fel. Och jag hade rätt uträkning! Men det löste sig efter att jag ändrade till rätt inställning och mitt liv fortsätter som förut. Senare åkte jag, med många andra i min skola, till Burgården för att höra Mattias Klum prata. Han är proffsfotograf, och det finns inget tvivel på att han INTE skulle vara det! Han är otroligt grym på att fotografera och är från och med nu en stor förebild (:

Imorgon är det temadag i skolan, med temat "Kan en vettig människa tro på Gud?". Slutar efter den "förläsningen", dvs kl 11.30. Värsta skönt!
Har även märkt att jag inte lägger upp bilder så mycket.. beror mycket på att jag inte är ute och fotograferar. Hatar att det regnar och blåser -.- Men här är en bild iallafall (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0