No kladdkakor!

Det blev inga kladdkakor. Kakaon var slut... Mitt fel! Eftersom jag gjorde fel på chokladsåsen till glassen så blev det en fyra gånger för stor sats och där rök all kakao (A) Får överleva på goda "Bräckebod" kakor från Göteborgs kex istället. Den fabriken finns i Kungälv och gör att man nästan dör av sockersug när man känner den goda lukten när man åker förbi med bussen...
Snart ska jag leta fram "karneval" kläder, dvs färgglada kläder inför Alexandras "party" imorgon :) Men jag har inga så jag får se vad jag gör... Ska iallafall försöka plugga lite matematik innan jag somnar, har trotsallt prov på tisdag *panik* Nu ska jag göra något annat... Baii (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0