Tandläkare

Bonsoir!
Idag var jag hos tandläkaren. Somnade sent och gick upp kl 5, väldigt bra kombination! Åt en stadig frukost och har inte varit hungrig på hela dagen (: Sedan var jag hos tandläkaren i 40 minuter. De bytte massa saker i munnen på mig och nu skaver det, usch! Övre käkens tänder gör lite smått ont och jag kan inte ens tugga gurka! 
Jag träffade en kompis och vi satt och snackade på ett café i två och en halv timma. Sedan åkte jag hem (: 
När Susanne skulle göra sallad till maten så lyckades hon skära mig med kniven i min arm. Som tur var så blev det bara ett ytligt skrapsår. Nu ska jag äta upp mina chips och chatta med kompisar (:

Galen bild på Sunny x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0