IE, Firefox, Chrome

Vilken ska man använda?
Internet Explorer tycker jag är enbart jobbig. Jag i princip hatar Internet Explorer, även om det är den webläsare som jag växt upp med.
Firefox kan man använda med massor av roliga plug-in program som t.ex. Stylish som gör varje hemsida mer personlig. Man kan helt enkelt styla till sin favorithemsida som t.ex Facebook. Dock är Firefox långsamt men man kan styla till själva webläsaren.
Google Chrome är den webläsare jag använt den senaste tiden. Den är lätt att använda, snabb och man kan också skaffa nya teman till sin webläsare. Dock kan man inte styla sina favorithemsidor.
Hastighet tycker jag är viktigast för en webläsare, men också utséendet.
Chrome är ändå den webläsare jag tycker bäst om av alla tre.
Den är snabb, snygg och kontrollerar stavning, vilket inte de andra tre gör. Och att den kontrollerar stavning är något som jag älskar! Om man är osäker på ett ord så fixar Chrome det. Men just nu kör jag Firefox för att vidga mina vyer och för att helt enkelt testa något nytt.
Men jag rekommenderar Google Chrome starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0