Sjuk

I tisdagskväll fick jag ont i halsen. Dagen därpå kunde jag knappt äta mat eller dricka vatten för att det gjorde så sjukt ont i halsen. Och inatt vaknade jag ett flertal gånger av att jag var extremt tät i näsan. Gick till läkaren idag efter att jag gjorde mitt nationella prov i engelska, där jag förövrigt skrev ett "Covering letter" om ett webdesign jobb. Hos läkaren fick jag reda på att jag inte hade halsfluss, vilket jag först hade befarat att jag hade, utan att jag istället hade virus som kommer försvinna om 5-7 dagar. Jag känner ingen smak eller lukt och näsan rinner konstant. Och på allt ihop så har jag bibelkunskapsprov imorgon som jag inte är så jätte pigg på att plugga till. Frågan är ju också då om jag ska gå, eller inte gå... Om jag inte går kan jag inte kolla på cortègen med mina kompisar, och om jag går så lär jag inte må så jätte bra efteråt. Men jag får väl se hur jag mår imorgon om jag går eller inte går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0