Bråk

Nu har jag suttit med samma tal i över en och en halv timma, och jag har inte löst den! Är helt slut i hjärnan nu. 
Och jag börjar undra om jag inte är lite beroende av te. Har druckit två koppar idag. Och jag brukar aldrig dricka te! Tycker att Russian Earl Grey är så sjukt god, så det kanske är därför?
Dessutom är jag lite förundrad över min mobilkamera. Som många andra mobilkameror suger den. Men ibland verkar den faktiskt vara bra. Slänger upp en bild jag fotade idag med den. 

Och en annan sak som hände idag var att jag tappade pinnen till min touch mobil (Nokia 5800 Xpressmusic). Först trodde jag att jag glömt pinnen hemma, men efter att systern letat efter den utan framgång började jag misstänka att jag tappat den någonstans på vägen till bussen. Men på vägen hem från bussen tänkte jag inte ens på att kolla på vägen om den fanns där. Fast utav en slump kollade jag ner på marken och ja, där låg den. Snacka om att ha tur, för hur ska man överleva utan pekpinnen?


Kommentarer
Postat av: lars

as bra bilder

2010-03-31 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0