Mode...vad är det?

Typ sådan är jag. Jag har inte en blekaste aning om vad som är inne och vad som inte är inne. Visst kan jag se hur folk i skolan och på stan börjar klä sig, men ärligt talat så bryr jag mig inte. 
Faktum är att jag i princip inte är särskilt utseende fixerad. Men det betyder såklart inte att jag ser ut som en trashank. Visst vill man se bra ut, men jag lägger inte ner mer tid än vad som behövs. Jag shoppar extremt sällan och är en av få som kan visa upp sig osminkad. Och ja, jag är faktiskt osminkad hela tiden. Och då menar jag verkligen hela tiden. 
Om man jämför mig med min syster, Rebecca, så är vi raka motsatser av varandra. Hon sminkar sig (sjukt mycket), jag sminkar mig aldrig. Hon går upp flera timmar innan bussen går för att fixa sig, jag går upp max en timma innan. 
Folk tror inte att vi är systrar eftersom vi är så olika, både utseendemässigt och i personlighet.
Jag är på ett sätt glad att jag inte är som någon annan. Jag är jag, och det är jag stolt över.
Btw, minen blev konstig o,o

Kommentarer
Postat av: Emma hanson

Fin blogg du har Angelica! Way to go!:)KRAMAR

2010-02-19 @ 13:02:23
URL: http://www.emmavh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0