Och så blev hatet större

När jag gått på bussen i morse, som var 6 minuter försenad, planerade jag vad jag skulle göra i skolan innan lektionen började. Dock slogs mina planer i spillror då bussen kom fram till Kungälv 5 minuter efter att bussen till Göteborg gått. Jag kollade snabbt på internet när nästa buss skulle gå och ställde mig för att vänta på den. Tiden gick, och det kom ingen buss. När jag stått och väntat på bussen i 20 minuter kommer den äntligen, en kvart försenad. Stelfrusen med värkande fötter går jag på bussen.
När jag kommer fram till Göteborg har min lektion redan börjat. Jag rusar till spårvagnarna och lyckas hinna med den som går utanför min skola. När jag gått av rusar jag upp till skåpet och sedan bort till salen där jag hade lektion.
Andfådd och utmattad plockar jag upp mina saker, och resten av lektionen gjorde jag verkligen ingenting vettigt.
Jag ogillar västtrafik starkt!

Kommentarer
Postat av: Sarah :]

Stackars dej ;o västtrafik är hemskt 8)

2010-02-23 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0