Percy Jackson & The Olympians; The Lightning Thief

När New Moon gick på bio såg jag och några kompisar trailern. Direkt beslöt vi oss för att vi skulle se filmen Percy Jackson och kampen om åskviggen (som den heter på svenska). 
Idag kom vi på att premiären är i morgon (!!). Så vi sprang till en datorsal och bokade biljetter. Det var lite spontant, men det ska bli såå kul! Jag har läst boken "Percy Jackson, född till hjälte" av Rick Riordan och tyckte den var jätte bra, så vi får hoppas att filmen är minst lika bra!

Kommentarer
Postat av: aonym ;)

jag har läst typ 3-4 böcker de var ganska bra (väldigt bra tyckte jag då), såg filmen på bio den var lite annorlunda igenförelse med böckerna men värd att se (bra effekter)

2010-02-27 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0