Favoritdag <3

Har äntligen kommit hem efter en rätt så skön dag. Hade franska som första lektion, inte direkt mitt favoritämne. Sedan var det kemi med en liten rolig lek involverad innan vi hade läxförhör. Därefter var det dags för biologi. Vi fick tillbaka våra prov (och jag var sjukt nöjd med mitt resultat) innan vi hade en debatt om genetik. Det var b.la om allas DNA skulle sparas i en DNA bank för att lättare få fram en skyldig vid brott, och om man skulle få kolla vilka sjukdomar man har anlag för (och om vilka som skulle få ta del av den informationen).
Sedan var det matte. Våran lärare var sjuk så vi fick en vikarie istället.
Sedan när jag skulle hem satte jag mig på spårvagnen med en kompis. Men så kom hon på att hon hade glömt kemiboken, så vi åkte tillbaka till skolan igen och hämtade den. 
När jag tagit bussen till Kungälv så missade jag sista bussen för att grön var sen. Pappa ringde då taxi som västtrafik får betala (resegarantin).
Och nu är jag hemma och skriver en tråkig labrapport om buffertlösningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0