Uttråkad

Känns som att mina fysiska aktiviteter har minskat... Enda gången jag rör på mig är när jag sätter mig upp i sängen, går för att äta mat, kolla till kaninerna och sedan hamnar man i sängen igen (y). Och hela tiden sitter jag vid datorn o.o

Ända sedan jag skaffade min kamera, för två år sedan, så ville jag fota en soluppgång. Och eftersom man går i skolan 3/4 av året och sover resten av tiden så har det aldrig blivit av. Men häromdagen tog jag tjuren vid hornen och stannade upp till 4.45, eftersom det var då som solen skulle gå upp. Oturligt nog så var det molnigt ute, så ingen soluppgång för mig. Men jag fortsatte vara vaken till 7 på morgonen. 
Dagen efter så hoppades jag på att det inte skulle moln igen. Så jag var uppe till 4.45, gick ut och såg till min besvikelse att det var moln. Jag och min syster drog i vilket fall som helst ner till byn med förhoppningarna om att molnen skulle skingra sig en aning. Men det var ingen sol då heller. Men himlen var vacker färgad ändå, på sina ställen och vi tog många söta bilder ändå, även fast vi inte fångade soluppgången.

Kommentarer
Postat av: Ett vanligt namn

Du är inte ensam om att vara uttråkad, ifall de inte hade varit så att jag går till gymmet nästan var dag så finns de en stor risk att jag skulle växa fast i denna stol :P, å utöver gym så finns de verkligen inget att göra =/

2010-07-26 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0