Ett av de fyra elementen

Känns som att jag skuttar in här lite för sällan, får se till att ändra på den saken!

Igår hade jag nationellaprov i Engelska "Hör&Läs". Det gick väl sådär, kommer i alla fall inte få IG =D Slutade en timma tidigare eftersom sista lektionen var inställd. Då åkte jag till Ytterby för att hämta min syster och sedan åkte vi in till stan för att hitta den tredje systern, Rebecca. Väl inne i Göteborg så gick vi till nordstan. Jag köpte mat till min hamster och tjänade 30 kr på det! Hur kan det vara 30 kr skillnad mellan en djurbutik och hemköp? Sedan gick vi till Espresso House och tog oss en fika. Måste bara säga att det inte finns något godare än en Frapino!
När vi var mätta och glada gick vi till H&M och jag köpte en söt smileytröja, leggings och en ögonfransböjare. Därefter åkte jag och Susanne till Kungälv för att köpa lacknafta till lilla pappa som skulle måla lite på huset.

I förrgår eldade jag och Rebecca i trädgården. Vi hade massor av saker vi ville bli av med, och eftersom vi uppenbarligen är pyromaner båda två så blev det till att elda upp skiten! =D Vi drog ner en vattenslang ifall elden skulle sprida sig för långt bort. Vi hade också med oss kameran ute och fotograferade vattnet från vattenslangen, samtidigt som vi eldade. Mycket roligt, och jag blev rätt nöjd med bilderna! Tips till dig som vill fotografera vatten; Lita inte på kamerans autofokus, ställ in fokuset själv med manuell fokus!





Kommentarer
Postat av: Denise

Extremt snygg bilder och själva bloggen är ju grym :) fortsätt så :)

2010-05-13 @ 10:20:00
URL: http://crazyladi.blogg.se/
Postat av: Piggelin

En extremt grym fotograf är vad du är!

2010-08-28 @ 23:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0