Femte och sista dagen på Youth!

Sista mötet, sedan dags att åka hem. Skönt att äntligen få sova på natten, men kommer sakna Youth! Har varit en otroligt spännande och rolig vecka. Ska lätt vara med på nästa års konferens! 
Konferensen avslutades med ett möte med Ulf Ekman. Vi kunde inte stanna kvar på hela mötet eftersom vi var tvungna att hitta våran buss så vi skulle hinna till tåget. Busshållplatsen låg en km bort och det var minusgrader ute. Smart som jag var så hade jag ju självklart inte tagit med mig några vantar. Stelfrusna kom vi fram till en varm buss som vi tog till Uppsala C. Därifrån tog vi sedan tåget till Stockholm C. Stockholm är en stad som gör mig förvirrad. Jag förstod knappt hur man skulle hitta ut ur centralen! Det som är bra med Göteborg, och speciellt centralen, är att man hittar dit man ska! Efter lite springande fram och tillbaka så hittade vi till pendeln och kunde åka hem till mamma. 
Jag värmde lite god lasagne och åt tills jag rullade fram! Sedan satte jag mig och pysslade lite med redovisningen. Min mamma och yngsta syster kom hem och så pratade vi ett tag om veckan som gått innan vi slutligen gick och lade oss för natten.
En liten bild på min underbara och söta syster Susanne (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0