Fjärde dagen på Youth!

Lördag. Näst sista dagen!
Dagen påbörjades som vanligt med att vi vaknade. Under natten hade vi inte fått sova så jätte bra men vi kämpade på! Första mötet var med Tan Seow How på morgonen och efter det var det en workshop för enbart tjejer. Sjukt mysig stämning! Vi åt, jag pluggade och sedan var det dags för Joakim Lundqvist att predika, med temat Aktivist, Javisst! Sedan ringde han upp en aktivist, Jim Zwerg som kämpade mot segregeringen i USA. Han var en av "Freedom Riders". Därefter var det en musiktävling på "torget" och i slutet spelade ett ryskt band som heter Nuteki, sjukt awesome och söta var de! Fjärde och näst sista dagen var slut...

Slänger upp en liten bild på mig och min älskade syster Shoshie som jag delade veckans underbara upplevelser med (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0