Stockholm

På Onsdag går Youth av stapeln i Uppsala! Är sjukt taggad! Imorse åkte jag och min syster upp till Stockholm för att hälsa på mamma och bo här till på onsdag. 
Tågresan tog 3,5 timmar och jag gjorde verkligen ingenting under tiden. Var extremt trött men kunde inte sova. Väl framme i Stockholm skulle vi leta upp ett ställe att köpa biljetter på för att sedan ta oss till pendeln. Biljettsystemet de har här är seriöst värre än Västtrafiks system! Trodde faktiskt aldrig att jag någonsin skulle råka ut för något värre än Västtrafik... 
Efter många om och men så hittade vi pendeln och efter det bussen som skulle ta oss hem till mamma. Så här sitter jag nu. Tog en liten powernap innan vi åt middag och nu ska jag läsa om nobelpriset i kemi från 2002: vidareutveckling av analysmetoder så man kan studera makromolekyler. Ska hålla en redovisning på måndag efter lovet om det.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0