Fly Away

Äntligen.
Nu har jag äntligen flyttat hemifrån!
Bor numera i en trea med min kompis och hennes kille. Hyran är rätt låg, nära universitetet och ja. Den är allmänt awesome! Har redan packat upp det mesta, vilket jag är otroligt förvånad över, men har inte haft så mycket att göra de två senaste dagarna.
Som inflyttningspresent av mamma fick jag tre baconpaket (OMNOM<3) och av min syster fick jag en hamster! :'D Jag betalar visserligen för den, men hon var snäll som gick och köpte den åt mig eftersom jag var upptagen med annat. Hamstern döpte jag till Frizzle (även om det är en hona) efter ett enzym i en signalväg i cellerna som heter Frizzled.
Tidigare idag åt jag middag med en kompis på Pizza Hut. Planen var egentligen att vi skulle äta på Jensens men när vi kom dit så var det rätt fullt och vi hade inte tid att vänta på att få lediga platser. Efter våran mysiga middag gick vi till Bergakungen från Domkyrkan då våran spårvagn var försenad och det inte gick fler från några andra hållplatser. Efter middagen på Pizza Hut var jag riktigt mätt och fick håll på vägen mot biografen.
Filmen vi kollade på var Breaking Dawn. Jag var otroligt besviken över filmen! Scenerna var utdragna, töntiga och musiken var helt fel på vissa ställen. Däremot måste jag säga att vissa av effekterna i vissa utav scenerna var riktigt bra! Men i helhet så var filmen faktiskt riktigt dålig. Gör om gör rätt!
Men nu blir det efter en lång dag dags att koppla av! Godnatt världen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0