Canon 70-200mm lens thermos

En thermos som ser ut som ett objektiv. Hur awesome är inte det? Känner att jag behöver en thermos med mig på bussen med kaffe i eftersom jag aldrig hinner dricka kaffe på morgonen hemma. (Tar en evighet innan kaffet svalnar till drickbar temperatur...). Har hittat en supersnygg thermos som ser ut som Canon 70-200mm, men den ser ut att vara väldigt hög, dessutom kostar den runt 400 kr vilket jag tycker är rätt mycket att lägga på en thermos. Men efter lite mer sökande så ska jag nog hitta en thermos som passar mig!
Just denna muggen som finns på bilden hittar du här: http://www.canonmugs.com/canon-lens-mugs/canon-70-200mm-lens-thermos.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0