Kurslitteratur

Äntligen, äntligen har jag beställt den kurslitteratur jag ska ha i höst! Den första boken, Molecular biology of the cell, hittade jag på Adlibris och beställde igår, och den kom idag! Otrolig snabb leverans och jag gick direkt till posten efter att jag hade varit på alla föreläsningar för dagen. Den andra boken, Life the biology of science, var väldigt svår att hitta, men efter lite vägledning av den som var kursansvarig hittade jag boken och beställde från CDON.com. Förhoppningsvis får jag boken så fort som möjligt. Men det är i alla fall otroligt skönt att ha fått det gjort nu! Nu kan man fokusera på annat. Dessutom kan jag börja plugga! Det är otroligt många sidor att läsa inför tentan om en månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0