Pierced

Ångesten börjar komma. 20 dagar kvar till första tentan! Har faktiskt redan börjat plugga. Satt en stund på Mimers hus idag och läste i min stora feta bok. Det är rätt knepigt att texten är på engelska, dessutom är texten så liten! Läsanvisningarna är på 206 sidor, vilket verkar vara helt omöjligt att hinna läsa! Imorgon påbörjas den andra delen i kursen som handlar om genetik, och för den delen behöver jag boken "Life the science of biology". Betällde den från Cdon.com för en vecka sedan och den har inte kommit än! Däremot är leveranstiden 5-15 arbetsdagar, men jag får hoppas på att den kommer så fort som möjligt. Alltid bra att vara väl förberedd inför en föreläsning. Beställde även en iPhone 4 från Tele2 tillsammans med Kompis Student Surf abonnemanget (tack vare Mecenat!) för en vecka sedan. Den har inte heller kommit än... frustrerande!
Jag tog iallafall en bild på navelpiercingen i brist på annat att göra, haha! Kan verka lite "fjortis" men det skiter jag i. Blev, som jag tidigare nämnt, nöjd med piercingen. Däremot kliar den otroligt mycket. Jobbigt att man inte får pilla på den med risk att den blir infekterad...

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Chaiel,



Vad roligt att du har valt att skaffa en iPhone via oss. För att få mer information om leveransen kan du chatta med vår kundservice på http://www.tele2.se/kundservice/kontakta-oss.html.



Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig. Jag önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-16 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0