Nyårsångest

Nu är det bara en dag kvar på året 2012! Får lite smått ångest när jag tänker tillbaka på förra året. Det känns som att det var igår. Det har hänt så otroligt mycket saker sedan dess och tiden har gått så otroligt fort. Men imorgon vid tolvslaget ska jag inte längre se tillbaka på året som har varit, utan året jag har framför mig. Det kommer bli legendariskt! 
 
Ska fira nyårsafton nere i Halmstad hos min lillasyster Rebecca. Vi ska tillsammans med ca 9 andra pers äta rödvinsmarinerad oxfilé, hasselbackspotatis, tzatziki, rödvinssås, bearnaisesås, sallad, vitlöksbröd, kladdkaka och mycket mer för att inviga det nya året. Kommer bli supergott och supermysigt. Under och efter middagen blir det nog förtäring av alkohol, klockan slår tolv, alla är glada och därefter går vi vidare ut för att fira det nya året med fler människor. Jag ser verkligen fram emot morgondagen!
 
Ikväll blir det dock att ta det lugnt. Har suttit lite och pluggat, kollat serier, ätit popcorn och dip. Är inte trött än så det blir väl att fortsätta plugga en liten stund till, innan jag går och lägger mig i sängen och fortsätter kolla serier.
 
Jag har laddat ner ett spel till min mobil! (Nokia Lumia 800 med WP7). Som visserligen finns till både Android och iOS ett tag; Plants vs Zombies. Jag testade det första gången igår på min killes iPad och jag fastnade direkt. Så jag satt i flera timmar och spelade det både igår och idag. Just nu är jag dock hemma hos mig och har inte hans iPad, så jag var bara tvungen att ladda ner det till min mobil.
Ett tips till er som inte har spelat det; SPELA DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0