Utflyttad & Inflyttad

Nu har jag äntligen flyttat ut ur lägenheten i Kortedala. Kan ju säga att det både finns roligare ställen att bo på, samt fräschare lägenheter, för den jag bodde i var verkligen skabbig. Nu har jag alltså då flyttat in hos min moster som bor i Partille. Jag har nära till tåget, till min mormor, till bussen och till Allum. Hyran är dessutom låg. Det är verkligen ett perfekt ställe att bo på och jag trivs änsålänge. Hjälper jag dessutom till med att gå ut med min mosters två underbara chihuahor så sjunker hyran ännu mer i pris då hon slipper köra dem till en kennel. Hon sparar därmed både tid och pengar på att jag bor här och kan hjälpa till. Och jag som älskar hundar ser inte det som något som helst problem med att hjälpa till. Just nu ligger de båda på en filt bredvid mig och håller mig sällskap. 
 
Men nu är det dags för mig att ta tag i plugget. Har precis börjat en kurs i biokemi som är sjukt intressant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0