Internetlös

Eftersom att vi för tre månader sedan sade upp vårat internet så har jag inte haft något internet hemma sedan i torsdags. Vilket är otroligt jobbigt! Men pappa har lovat mig att jag ska få låna hans 4G mobila bredband till dess att jag flyttat så att jag åtminstone kan surfa. Dock är det ett par dagar tills jag kan få tillgång till det. 
 
Hade min tenta i fredags också. Vi hade tentatid från 8.30 till 14.30, alltså 6 timmar. Jag var inte riktigt nervös, men jag var inte särskilt säker ändå på hur det skulle gå. Men jag skrev tentan iallafall, och blev klar efter först 5 timmar! Trodde verkligen inte att det skulle ta så lång tid, med tanke på att jag brukar skriva en tenta på 1-2 timmar. Men i och med att det var mycket beräkningar så tog det väl helt enkelt mer tid. Jag tyckte iallafall att det kändes bra, men får väl se om tre veckor vad resultatet blev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0