En toarulle senare

Efter åtskilliga timmar med plugg så sitter jag nu här helt slut. Både mentalt och fysiskt. Min kropp mår verkligen inte bra, men tur att hjärnan fungerar iallafall! Vid ett tillfälle under dagen fick jag tillbaka min smak igen. Passade då på att laga mat; fluffigt potatismos och fläskkotlett. Såg verkligen fram emot att få äta en god och smakrik middag. Men självklart hade smaken försvunnit när jag skulle hugga in. Suck. Så nu sitter jag här och äter godis som inte har någon annan smak än socker, om ens det! 
Min näsa rinner dessutom konstant. Så under hela denna dag då jag suttit vid mitt skrivbord och pluggat så har jag använt upp en hel toarulle. Trots att jag försökt vara sparsam genom att ta så lite papper som möjligt. 
Jag har iallafall kommit en bit med studerandet nu. Jag kan utföra beräkningarna, men teorin kan jag inte alls. Jag vet med andra ord inte riktigt vad jag håller på med. Som en klasskamrat skrev tidigare idag på facebook; "Still confused, but on a higher level". Har hört det citatet innan, och kan verkligen säga att det passar in!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0