Frustrationen....!

Jag är så frustrerad! Jag sitter och tänker och tänker. Försöker förstå. Tänker igen. Men det fungerar verkligen inte! Visserligen har jag världens huvudvärk, men det har aldrig stoppat mig förut. Jag förstår inte hur det kan vara så svårt, och nu talar jag om buffertlösningar. Jag förstår verkligen inte hur man ska tänka. Och det hjälper inte av att läsa kursboken om och om igen. Och inte av att läsa mina anteckningar heller. Suck. Tentaångest så att jag håller på och dö, och framåt går det då verkligen inte!
Men jag antar att jag får hoppa över buffertavsnittet tillsvidare och lära mig de andra delarna så att jag åtminstone kan någonting, förhoppningsvis... 
Labbrapporten är i alla fall färdigskriven nu och det blev totalt 9 sidor. Det är bara små ändringar som ska göras innan den äntligen ska lämnas in.
Och nu är det i vilket fall som helst dags för mig att äta middag innan jag ska åka till min underbara man i Ytterby. Lat som jag är har jag bara tagit ut en bit lasagne ur frysen som jag håller på att tina. Jag älskar att göra storkok och ha mat i frysen i månader <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0