Laborationsrapport...

Jag är så trött! Har varit vaken sedan kl 5 imorse då min älskade pojke skulle vara i skolan vid 8. Detta resulterade i att jag var i Göteborg innan 7 och skulle inte vara på Universitetet förrän vid 10. Jag åkte helt enkelt hem och lade mig i min säng och tänkte kolla på det senaste avsnittet av Supernatural, men det slutade istället med att jag somnade och vaknade av att min klocka ringde kl 9. Det var så otroligt svårt att komma upp ur sängen igen! Men eftersom att jag och min labpartner har en sista labrapport att skriva klart innan fredag så var jag tvungen att dra mig upp ur sängen för att åka in till universitetet. 
Så nu sitter jag här och försöker beräkna massa roliga grejer inom området kinetik. Och jag kan ju säga att jag inte förstår så mycket av vad vi gör... Alla beräkningar är iallafall klara nu så det är bara syfte och diskussion som ska skrivas innan vi äntligen kan skicka in vår 8 sidor långa rapport (den lär bli ännu längre). Jag vill iallafall bli klar nu så att jag kan hugga in på min delikata pastasallad. Dör av hunger här nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0