Nokias support <3

Fick världens panik tidigare idag! 
Hittade ett spännande spel till min Nokia som jag laddade ner som heter "Civilization Revolution". Och jag fastnade direkt och satt och spelade när jag istället behövde plugga. Batteriet började dö så jag satte i laddaren och fortsatte spela. Efter en stund börjar spelet lagga och telefonen dog. Upptäckte att telefonen var riktigt varm och försökte starta om den, vilket inte fungerade. Väntade på att den hade svalnat och försökte starta den igen vilket inte fungerade nu heller. Fick smått panik då mitt internet går ut idag och här skulle jag sitta utan vare sig telefon och internet. Med andra ord vara helt skiljd från omvärlden. Gick in på Nokias support för att se om jag kunde maila, vilket inte gick. Man behövde alltså ringa och min telefon fungerade inte. Men jag fick som tur var tag på min pappa via Skype och bad honom att ringa Nokias support, vilket han gjorde. Och jag fick enastående hjälp! Kopplade in telefonen i datorn, höll in kameraknappen och den startade, woho! Det var en otrolig lättnad att telefonen inte dog, den är i princip hela mitt liv, om inte annat min lilla älskling <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0