Abstinens

Började träna för 1½ månad sedan och har gjort det sedan dess, ett flertal gånger i veckan. Men självklart ska lilla jag bli sjuk när jag har tid över att träna på. Denna perioden är mellan två tentor, och innan jag ska jobba. Om 1-2 veckor måste jag sitta och råplugga samtidigt som jag ska jobba på Vetenskapsfestivalen, och då hinner jag verkligen inte träna! Tur för mig att jag redan har "beach-kroppen". Men vill ändå bygga på muskler på benen och armarna så att jag inte ser anorektisk ut. 
Goda nyheter är i alla fall att jag gått upp 2 kg! Från att ha vägt 49 kg väger jag nu 50,8 kg (senast jag vägde mig). Får hoppas att jag inte går ner nu bara när jag håller upp med träningen... Har även ökat kaloriintaget sedan jag började äta gainer som ett kosttillskott. Med min ämnesomsättning skulle jag behöva äta tre gånger så mycket som man måste äta på en dag för att hålla en normal vikt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0