Att spela

Ugh, mår verkligen inte bra! Jag har legat och kollat Doctor Who hela kvällen och killen sitter och spelar. Han slutade dock spela en liten stund och gick och lade sig bredvid mig och höll om mig. Sedan somnade vi båda två! Men vaknade senare och då mådde jag hur dåligt som helst! Tog en värktablett och kollade lite mer Doctor Who, ätit lite revbensspjäll och druckit mer juice. Den är dock slut nu så jag håller mig till vatten. Det är ju ändå trotsallt bäst att dricka, speciellt när man är sjuk. 
 
Nu mår jag relativt bra, men det beror ju bara på värktabletten. Mer Doctor Who och mer vatten! Ska se om jag orkar klå killen på Burnout igen sen!
 
Som tjej i ett förhållande tycker jag att det är helt okej att killen spelar. Men bara det inte blir till överdrift och är det enda han gör. Jag spelar ju också, dock inte lika mycket, men tycker det är mysigt att man båda kan sitta och göra det. Vi umgås ändå såpass mycket annars, tränar, fikar, kollar serier, så det blir ändå ett bra avbrott. Man är med varandra men har fokus på något annat, och det kan faktiskt vara skönt. Ibland kan jag väl tycka att det är lite tråkigt att han sitter och spelar hela tiden, men å andra sidan så måste man inte umgås konstant. Jag måste ju inte sitta i hans knä hela tiden. Man måste kompromissa och komma fram till lösningar som passar båda! Nu exempelvis orkar jag inte spela eller göra någonting. Då är det bara bra att han är upptagen med sitt spel så att jag kan kolla på Doctor Who!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0