Breaking Bad

Hemkommen från jobbet! Gick runt en stund på stan och kollade skor med killen. När jag ändå ska skaffa nya inlägg nu på måndag så är det nog bra om jag samtidigt skaffar ett par nya skor. Just nu använder jag mina kolsvarta converse. Hittade ett par snygga skor på Scorett från Novita. Dock är de rätt dyra så jag funderar på om jag verkligen ska köpa dem. De verkar dock vara i bra kvalité, vilket är en fördel. Slipper springa och köpa nya skor hela tiden då... Men jag vet inte. Får fundera på det där! 
Jobb ytterligare två dagar till. Ska bli skönt att få vara ledig, så jag längtar! 
 
Kollade på det nya avsnittet av Breaking Bad igår/idag. Säsongen har haft uppehåll och det nionde avsnittet kom ut i måndags. Det var rätt långtråkigt. Hände inget speciellt utan var mest konversationer. Speciellt mellan två av Jessies kompisar, fattade inte varför de satt och snackade så himla länge om ett såpass ointressant ämne? Tyckte inte alls att det passade in i avsnittet och det kändes som att den konversationen var där bara för att döda tid. Men ja, får hoppas på att nästa avsnitt är bättre! 
 
Nu ligger jag i sängen och ska kolla Doctor Who. Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0