Casheeeew!

Hemkommen från jobbet! Rätt knepigt att jobba och böja sig ner för att fixa saker på golvet när man har träningsvärk i benen. Måste sett jättekonstigt ut när jag försöker rätta till en matta utan att egentligen böja mig ner...hmm...
Inte alls mycket att göra idag heller så jag ställde mig och putsade ytterligare en dörr! Har precis tagit casein och ska äta lite cashewnötter jag köpte idag. Hann handla på vägen hem från gymmet!
 
Cashewnötter är ett mycket bättre alternativ till godis och chips ifall att man är sugen på att småäta. Dock får man i sig runt 600 kcal per 100 g man äter, så det är rätt kaloririkt. Men det innehåller till största delen av omättade fetter så som omega-6. 
 
Nu ligger jag hemma i sängen i allafall och ska nog sova om en stund. Träning på morgonen igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0