Doctor Who

Jag vill verkligen fortsätta sova, är så otroligt trött! Men snart ska jag äta mat innan jag åker och tränar. Sedan ska jag jobba min näst sista dag. 
 
Har sett klart halva säsong 3 på Doctor Who, och det är så bra! Han som spelar Doctor Who just nu är David Tennant. Var lite misstänksam mot de nya Doctor och ville ha kvar den gamla, men nu älskar jag honom! Han är verkligen sjukt grym! Rose är inte med the Doctor längre heller, utan nu är han med en tjej som heter Martha och är läkarstuderande. 
Skrev förut att jag tyckte att serien vad lite läskig och äcklig ibland men det tycker jag inte att den är lika mycket längre. Antingen beror det på att jag har vant mig, eller så beror det på att den helt enkelt har blivit mindre läskig. I vilket fall som helst så tycker jag att serien är sjukt grym!

Kommentarer
Postat av: Matella

jättefin blogg! kolla gärna in våran :)

2013-08-17 @ 15:50:44
URL: http://matella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0