Hejdå rösten...

Nooo! Min hals är/känns helt igentäppt och jag hostar lite då och då, vilket inte hjälper. Och nu börjar rösten försvinna också! Känns som att detta förkylningsförlopp går mycket snabbare än mina tidigare förkylningar. Brukar ta flera dagar innan det blir lite jobbigare att andas och jag börjar hosta. Men ju snabbare förlopp, ju snabbare är förkylningen över? Får hoppas på det!
 
Min pojkvän måste tycka jag är jättejobbig just nu. Har världens humörsvängningar och är i ena stunden glad och i andra stunden ledsen eller arg och otroligt lättirriterad. Vilket beror på både förkylning, mensvärk och huvudvärk. Hjälper inte att ha sett två otroligt bra filmer ikväll heller; "From Prada to nada" och "The odd life of Timothy Green". Gråtit som ett litet barn! Ibland är livet inte lätt. Men det är som en dans på rosor, massa taggar överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0