Holey Shirt!

Tränade imorse, var egentligen inte alls taggad på det eftersom att jag har träningsvärk i hela kroppen. Imorgon ska jag vila. Tänker ligga i sängen hela dagen tills det är dags för mig att åka till jobbet.
 
Om en stund ska jag gå iväg till min mormor eftersom att mina föräldrar har åkt ner från Stockholm och bor hos henne för tillfället. Mamma ska tydligen laga god mat, och det vill jag ju inte missa! Är dock inte alls hungrig nu, åt lunch för någon timme sedan. Fast man kan ju äta även om man inte är hungrig, bara för att det är gott! 
 
Tycker denna tröjan fortfarande är riktigt rolig, trots att jag fick den för 2 år sedan! En klar favorit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0