Irriterande..

Har fått en jobbig och irriterande hosta nu. Kliar i halsen hela tiden. Vill bli frisk nu! 
 
Mamma ringde till mig för en stund sedan och berättade att de hade fått paketet jag hade skickat till min syster. Hon lämnade telefonen till min syster som satt och skrek av lycka och inte kunde prata alls. Försökte få något vettigt ur henne, men förgäves... Hon blev iallafall riktigt glad för presenten och mamma sa att hon aldrig hade sett henne så lycklig! Det känns riktigt bra att man kan göra en person så glad. Man blir själv glad av det! 
 
Om en stund ska jag och killen sova eftersom han ska upp tidigt imorgon och jobba. Jag ska väl bara vara hemma hela dagen imorgon och ta det lugnt!
 
Dessa två olika muggar köpte jag till min syster på http://www.roligaprylar.se/. Ett bra tips på present man kan köpa till en Whovian! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0