Leeedig!

Äntligen ledig! Men jag är sjuk. 
Var hos ortopeden idag och jag är tydligen extremt hålfotad. Jag har med andra ord ett högt fotvalv. Fötterna orkar inte hålla sig uppe så de sjunker ihop, vilket leder till att mina knän lutar inåt. Det sliter rätt mycket på fötter, knän, höft och rygg. Men nu har jag fixat inlägg och ska få dem nästa vecka! 
Köpte mina ursnygga skor från Novita igår också. Använde dem lite idag och de är helt underbart sköna att gå i! Så mjuka! 
 
I och med att jag är förkyld nu så kan jag inte träna. Hade verkligen sett fram emot två veckor ledigt så att jag kan träna. Börjar ju skolan sen..! Men jag får väl ligga hemma och tjocka mig tills jag blir frisk istället.
Jag och killen har köpt mys som vi ska äta ikväll. Köpte Coca Cola Vanilla till killen och juice till mig. Jag är ju inte så jätteförtjust i läsk. Dessutom har inte juice någon kolsyra heller så det är lite skonsammare mot halsen.
Juicen heter Godmorgon Inspiration Strawberry. Så otroligt god!  
 
Spelade Burnout med killen igår! Och gissa vem som vann två av två spelomgångar? Jo, jag! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0