Passar hundar!

Jag är så otroligt trött! Vi gick och lade oss vid 1 igår och jag gick upp innan 11 idag. Så har ju sovit bra länge. Åkte hem för att ta ut hundarna och handlade på vägen hem. Enda nackdelen med att inte ha bil är att det är riktigt jobbigt att bära allt med sig hela vägen hem. Å andra sidan får jag rätt så mycket mer motion utan bil än med, då jag går extremt mycket för att ta mig till olika ställen. 
 
Jag ska göra lite te om en stund och spela Sims 3 med två expansionspaket som jag nyss installerade; Kvällsnöje och ett prylpaket. Jag ska passa hundarna till ikväll så jag har inget vettigare för mig. Och när ska min förkylning försvinna egentligen!? Snorar och hostar hela tiden. Vill bli frisk så jag kan träna igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0