RESULTAT!

Så glad! Har under lång tid inte vägt mer än 49 kg. Det har inte hänt på över ett år. Lyckades nå 52 kg förra året, men tappade det då jag var riktigt sjuk en vecka och inte kunde äta. Gick ner 10 kg... Lyckades gå upp till 46 igen och har kämpat mig upp till 49. Och nu har jag äntligen lyckats gå upp 2 kg till! Den senaste månaden har jag tränat så ofta jag kan, samt som jag och killen börjat med en ny gainer. Jag äter inte maltodextrinet längre eftersom jag mår illa av det, utan äter bara Whey och Casein nu. Det går sakta men säkert. Man ser inte något resultat på min kropp, men vågen visar att jag gått upp två kilo. Förhoppningsvis är det enbart muskler, vilket jag också tror att det är, eftersom att jag aldrig lyckats lägga på mig något fett. 
 
Just nu mår jag så otroligt bra. Jag har en utbildning och tar snart kandidatexamen. Jag har jobbat största delen av sommaren och har en helt okej buffert inför vintern. Träningen går bra och jag har en underbar pojkvän. Och ska snart även åka till London!
Idag har jag dessutom bokat tid till att skaffa inlägg till mina fötter, vilket verkligen är på tiden! 
 
Tränade idag också. Hade huvudvärk så jag cyklade egentligen bara en halvtimme, vilket var ungefär 2 mil. Jag har riktigt dålig kondition, min puls är uppe i över 140, men det ska det bli ändring på nu! Bara att kämpa vidare!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad grymt! Grattis! Jag har varit i liknande situation, gick ner nästan 8 kg p.ga sjukdom och stress nyligen, och det är ju kilon som är svåra att "få tillbaka" eftersom man äter som vanligt. Men nu har det börjat gå tillbaka :)

Svar: Tack! :) Folk tror att det är en dans på rosor att gå upp i vikt, men med den ämnesomsättning jag har så är det nästintill omöjligt...
Chaiel

2013-08-14 @ 09:01:39
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0