Serier, serier och serier...

Min absolut största hobby i dagsläget. Att kolla på serier. De flesta gör väl dock det idag, men ibland känns det som att jag är lite extrem. Jag kollar verkligen på allt och lite till. Plöjer igenom säsong efter säsong, serie efter serie. Det är väldigt få serier jag har tröttnat på och inte fortsatt kolla på, men de enda måste vara Glee, Gossip Girl och Scrubs. Påbörjat dem men inte kollat klart dem. Med andra ord har de inte varit tillräckligt spännande och bra för min del. Nu när jag plöjer igenom Doctor Who, som jag börjat älska (!!), så har jag pausat tittandet på de andra serierna jag följer just nu; True Blood, Dexter, Suits och Breaking Bad. Lite synd kanske, men Doctor Who går inte att släppa! David Tennant som spelar The Doctor är dessutom helt awesome. Sitter och småfnissar för mig själv hela tiden och blir mer och mer kär i The Doctors personlighet. Helt underbar karaktär!
Däremot vet jag att han snart kommer regenereras så att en ny Doctor kommer, och som kommer spelas av Matt Smith. Men får väl se när det sker! Har precis påbörjat fjärde säsongen nu och det finns totalt åtta. 
 
Här är en länk till min lista på IMDB på vilka serier jag kollat på; http://www.imdb.com/list/ejGNggW84G4/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0