Serier!

Har kollat upp när serierna jag kollar på har säsongspremiär så här är en liten lista på dem: 
 
23 September - How I Met Your Mother
26 September - The Big Bang Theory
29 September - Once Upon A Time
08 Oktober     - Supernatural
09 Oktober     - Arrow
10 Oktober     - Vikings
 
Känns som att det är någon jag har glömt... Men Da Vincis Demons, Game of Thrones, Mad Men och Doctor Who kommer inte ut förrän i början av 2014 (om ett halvår). Sherlock kommer ut någon gång i höst, men exakt datum hittade jag inte. 
 
Jag är riktigt sugen på att spela just nu, men inte något av de spel jag har på datorn. Har inte så mycket plats till att installera något nytt spel heller tyvärr. Får hitta på något annat kul! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0