Shopping!

Hemkommen från jobbet och har shoppat loss på en hemsida!
Min syster fyller 15 år idag (söndag), och jag hade helt glömt av det! Mamma påminde mig dock idag när jag tränade. Hon ringde när jag satt på motionscykeln och cyklade benen av mig. Orkade inte styrketräna så det blev kondition. Cyklade i hela 45 minuter! Vad jag är köpt är dock hemligt tills dess att hon får det. Men jag hoppas verkligen att hon blir glad över det! 
 
Det har varit en hemsk kväll på jobbet idag. Hotellet var fullbokat vilket innebar att jag skulle natta alla rum (inte alla egentligen, utan de som är deluxe och uppåt). Fick en del samtal också, och så inträffade det en liten olycka så att jag var tvungen att rusa iväg och moppa... Nu ligger jag hemma i sängen och har extrem huvudvärk. Det värsta var att jag stod på busshållplatsen och väntade på bussen. Personen bredvid mig tänder en cigg, så jag går bort därifrån så fort jag ser det. Självklart ska vinden blåsa åt mitt håll också! Min huvudvärk blev med ens mycket värre.... Tycker det är respektlöst att stå och röka på busshållplatser. Man kommer ju inte direkt någon vart. Förgiftar både sig själv och alla andra. USCH!
 
Nu ska jag borsta tänderna och kolla Doctor Who innan jag somnar. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0