Sims 3!

Gick och lade mig tidigt igår eftersom killen skulle upp tidigt för att jobba idag. Var inte alls trött när jag vaknade, och är inte det nu heller. Skönt när jag har fått sova ut, trots att jag gick upp tidigt! Skulle åka bussen hem men det gick ingen anslutande från Partille Centrum, så jag promenerade hem. Tar inte så lång tid, ungefär en kvart. Det var skönt. Fint väder ute och behagligt varmt. Lyssnade även på klassisk musik, så det var riktigt avkopplande! Promenader är lite som terapi, med rätt musik i öronen. Stressade inte eller något utan gick i lugn takt hem. Riktigt skönt! Nu sitter jag och kollar Mad Men (sista avsnittet). Avinstallerade Burnout för att installera Sims 3. Var ett bra tag sedan jag spelade det, så ska bli kul! Dock tar det väl en stund innan spelet är nere, har det på Origin som suger... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0