Städ!

Skulle åka buss idag och gullig som killen är så körde han mig med moppen till hållplatsen. Där stannade det en bil med en kvinna i som frågade om jag ville ha skjuts till Ytterby. Jag tackade ja och hoppade in. Det slutade med att hon körde mig hela vägen till Göteborg, och sedan åkte in med samma buss som mig till stan! Det var kul och trevligt. Vi satt och pratade om det ena och det andra hela vägen. Dock hade jag fått en himla massa sms av killen, och minst lika många meddelanden på facebook. Jag hade haft telefonen i min väska och inte kollat på den, så när jag inte svarade blev han orolig. Men ringde upp honom sedan och förklarade! 
Väl hemma så tog jag ut hundarna och sedan satte jag igång med att städa mitt rum. Det är egentligen inte så stökigt, men det var ändå dammigt så det behövdes dammas, dammsugas och golvet behövdes tvättas. Skönt med ett rent och fräscht rum! 
 
Nu har jag även ätit också, trots att jag inte var hungrig. Behöver äta även om jag inte är hungrig och sugen på mat. Energin behövs för att jag ska bli frisk! Om någon timme ska jag åka in till stan och träffa killen eftersom han ska träna. Jag passar hundarna och kollar Doctor Who sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0