Typiskt...

Åkte hem från jobbet igår, och bussen var försenad. Missade min andra buss som går hela vägen hem vilket gav mig två alternativ; vänta en halvtimme på nästa buss eller gå hem. Var dödstrött så tänkte inte vänta en halvtimme utan gick hela vägen hem. Var riktigt kallt ute och det började åska. Så typiskt att det sker dagen efter händelsen i fredags. Men det gick bra iallafall! Dock är jag vääääldigt arg på västtrafik, som vanligt!
 
Nu sitter jag och äter frukost. Har sagt hejdå till mina föräldrar som åker hem till Stockholm nu och lämnar mig ensam kvar i Göteborg. Idag ska jag träna. Har bara gjort det två gånger denna veckan. Har istället umgåtts med min familj och släkt eftersom alla tydligen fyller år på sommaren? Men det har varit mysigt, och tror det har varit bra för mig att vila. Det är ändå då som uppbyggnaden sker. 
 
Ikväll jobbar jag igen och sedan är jag ledig två dagar! Ska förhoppningsvis åka till killen efter jobbet också, längtar ihjäl mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0