Utgång?

Förbereder mig för utgång. Eller ja, hemmafest. Både jag och killen är trötta på att ligga hemma så ikväll blir det äventyr! Har precis duschat, vilket var helt underbart skönt! Ska klä på mig, fixa håret och sminka mig om en stund. Ska även kolla på sista avsnittet av True Blood på samma gång. Multitasking! Kvällens "outfit" blir min röd/svarta fina klänning jag köpte i Frankrike. Kanske blir lite kallt senare ikväll, men tar med mig ett par extrabyxor! Har alltid med mig en massa saker när jag går ut. Extraskor, extrabyxor, extratröja...Får ofta frågan av dörrvakterna om jag ska flytta hemifrån. Men jag är bekväm av mig. Så är det bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0