Vilodag

Efter att ha tränat fyra dagar i rad har man rätt ont i kroppen av träningsvärk... Men nu börjar det släppa! Har inte tränat idag och planerar inte att göra det heller. Det har varit helt underbart att få sova ut ordentligt och slippa åka runt överallt. Enda nackdelen är väl att jag inte får träffa killen idag, förrän på söndag. Har inte varit hos honom sedan i måndags heller, men som tur är har vi kunnat träna med varandra varje dag så vi har träffats ändå. Saknar ändå den fysiska kontakten när man bara ligger i sängen och kramas. Finns verkligen inget mysigare! Men jag får stå ut till på söndag och försöka få tiden att gå snabbare. Jobbar bara idag och imorgon, sedan är jag ledig på söndag. Ska träna hela helgen också.
 
Jag håller på och äter whey, malto och casein nu under dagarna som jag tränar. Köpte Whey med chokladsmak och tyckte den var superäcklig, men nu har jag vant mig och så det funkar att dricka. Casein har jag i blåbärssmak och den var inte heller god första dagen. Berodde väl på konsistensen också. Men nu tycker jag att den också smakar mycket bättre. Luktar gott gör den iallafall! Däremot har jag stora problem med malto. Neutral smak, men det är inte smaken som är problemet, utan att jag mår illa så fort jag dricker det. Rätt jobbigt när jag ska ta det under träningen och mår illa hela tiden... Jag får väl hitta på något annat, behöver ha kaloritilskottet så att jag inte ligger på ett underskott. Min kropp förbränner ju redan allt jag stoppar i mig med en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0