And it continues...

Jag känner mig så effektiv! Så fort jag kommer igång så gör jag allt jag ska göra, och jag gör det snabbt också! Har skrivit klart metoddelen nu och hela rapporten är än sålänge på fyra sidor. Helt sjukt hur mycket jag har skrivit..! Nu är det bara abstract, result och discussion kvar. Lite jobbigare att använda engelskan. Måste komma på vad vissa ord heter och formulera sig på ett bra sätt. "Svenskar" ofta till det. Kommer korrekturläsa texten sen när jag är klar. Jag är iallafall klar för idag och ska skriva klar resten imorgon. Ska även jobba imorgon, men det hinner jag nog! Bara jag kommer igång liksom. Jag ska börja direkt när jag kommer hem, och ska inte gå och lägga mig och sova. 
 
Nu ska jag ta och äta lite mat innan jag åker in till stan för att träffa killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0