Besvikelse

Suck, hon som hade lägenheten innan oss hade tydligen inte lämnat nycklarna och får ha dem till den 2e. När jag ringde och frågade kvarterskontoret sa de att jag kunde komma den 30e så ja. Men det är inte hela världen! Alla släp är avbokade nu iallafall. Har ringt henne för att se om jag kan få nyckeln av henne. Om vi får den så kommer vi nog bara åka till Ikea och köpa möblerna idag. Sedan får vi flytta nästa helg istället. Alla problem går att lösa! Är ändå på sätt och vis lättad. Nu behöver vi inte stressa och försöka hinna med allt på en och samma dag. Så detta kanske bara var bra helt enkelt? Allt är ju redan packat så det blir väl bara att packa upp det nödvändigaste. Så när vi flyttar till helgen kommer allt vara fixat ändå!
Nu är jag supertrött och vill sova, men måste få tag på min morbror som inte svarar i sin telefon. Får väl spela lite sålänge kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Instagram
RSS 2.0